Discord js kullanılarak yazılmış bir taş kağıt makas oyunu komutu. Kurulum için aşağıdaki talimatları izleyin.
⚠ Botunuza hangisi uygunsa o kodu kullanın.
Kurulum için aşağıdaki adımları izleyin;
- Bu kod projenizdeki komutlar ya da commands adındaki klasöre atılmalıdır. Eğer eklemeyi bilmiyorsanız buraya tıklayın.
- Komut içerisindeki gerekli yerleri kendinize göre düzenleyebilirsiniz.
- Gerekli modüller; Discord.js
Discord.js v14 için;
// Komutlar klasörüne atılmalıdır.
// Bu komut Staup tarafından hazırlanmıştır.
const { MessageActionRow, MessageButton } = require('discord.js');
module.exports = {
data: {
name: 'tkm',
description: 'Taş-Kağıt-Makas oyununu oynatır.',
},
async execute(interaction) {
// Kontrol düğmelerini oluşturun
const row = new MessageActionRow()
.addComponents(
new MessageButton()
.setCustomId('rock')
.setLabel('Taş')
.setStyle('PRIMARY'),
new MessageButton()
.setCustomId('paper')
.setLabel('Kağıt')
.setStyle('PRIMARY'),
new MessageButton()
.setCustomId('scissors')
.setLabel('Makas')
.setStyle('PRIMARY')
);
await interaction.reply({ content: 'Taş, kağıt, makas! Hangisini seçiyorsunuz?', components: [row] });
const filter = i => i.customId === 'rock' || i.customId === 'paper' || i.customId === 'scissors';
const collector = interaction.channel.createMessageComponentCollector({ filter, time: 15000 });
collector.on('collect', async i => {
// Botun rastgele bir seçim yapmasını sağlayın
const choices = ['Taş', 'Kağıt', 'Makas'];
const botChoice = choices[Math.floor(Math.random() * choices.length)];
let result;
// Kullanıcının seçimine göre sonucu belirleyin
if (i.customId === 'rock') {
if (botChoice === 'Taş') result = 'Berabere!';
else if (botChoice === 'Kağıt') result = 'Kaybettiniz!';
else result = 'Kazandınız!';
} else if (i.customId === 'paper') {
if (botChoice === 'Kağıt') result = 'Berabere!';
else if (botChoice === 'Makas') result = 'Kaybettiniz!';
else result = 'Kazandınız!';
} else if (i.customId === 'scissors') {
if (botChoice === 'Makas') result = 'Berabere!';
else if (botChoice === 'Taş') result = 'Kaybettiniz!';
else result = 'Kazandınız!';
}
// Sonucu güncelleyin
await i.update({ content: `Bot ${botChoice} seçti. ${result}`, components: [] });
});
collector.on('end', collected => {
if (collected.size === 0) {
interaction.followUp('Süre doldu, oyun sona erdi.');
}
});
},
};
Discord.js v13 için;
// Komutlar klasörüne atılmalıdır.
// Bu komut Staup tarafından hazırlanmıştır.
const Discord = require('discord.js');
exports.run = (client, message, args) => {
// Kontrol düğmelerini oluşturun
const row = new Discord.MessageActionRow()
.addComponents(
new Discord.MessageButton()
.setCustomId('rock')
.setLabel('Taş')
.setStyle('PRIMARY'),
new Discord.MessageButton()
.setCustomId('paper')
.setLabel('Kağıt')
.setStyle('PRIMARY'),
new Discord.MessageButton()
.setCustomId('scissors')
.setLabel('Makas')
.setStyle('PRIMARY')
);
message.reply({ content: 'Taş, kağıt, makas! Hangisini seçiyorsunuz?', components: [row] });
const filter = i => i.customId === 'rock' || i.customId === 'paper' || i.customId === 'scissors';
const collector = message.channel.createMessageComponentCollector({ filter, time: 15000 });
collector.on('collect', async i => {
// Botun rastgele bir seçim yapmasını sağlayın
const choices = ['Taş', 'Kağıt', 'Makas'];
const botChoice = choices[Math.floor(Math.random() * choices.length)];
let result;
// Kullanıcının seçimine göre sonucu belirleyin
if (i.customId === 'rock') {
if (botChoice === 'Taş') result = 'Berabere!';
else if (botChoice === 'Kağıt') result = 'Kaybettiniz!';
else result = 'Kazandınız!';
} else if (i.customId === 'paper') {
if (botChoice === 'Kağıt') result = 'Berabere!';
else if (botChoice === 'Makas') result = 'Kaybettiniz!';
else result = 'Kazandınız!';
} else if (i.customId === 'scissors') {
if (botChoice === 'Makas') result = 'Berabere!';
else if (botChoice === 'Taş') result = 'Kaybettiniz!';
else result = 'Kazandınız!';
}
// Sonucu mesajla bildirin
await i.update({ content: `Bot ${botChoice} seçti. ${result}`, components: [] });
});
collector.on('end', collected => {
if (collected.size === 0) {
message.channel.send('Süre doldu, oyun sona erdi.');
}
});
};
exports.conf = {
enabled: true,
guildOnly: true,
aliases: [],
permLevel: 0
};
exports.help = {
name: 'tkm',
description: 'Taş-Kağıt-Makas oyununu oynatır.',
usage: 'tkm'
};
Discord.js v13 için;
// Komutlar klasörüne atılmalıdır.
// Bu komut Staup tarafından hazırlanmıştır.
const { MessageActionRow, MessageButton } = require('discord.js');
module.exports = {
name: 'tkm',
description: 'Taş-Kağıt-Makas oyununu oynatır.',
execute(message, args) {
// Kontrol düğmelerini oluşturun
const row = new MessageActionRow()
.addComponents(
new MessageButton()
.setCustomId('rock')
.setLabel('Taş')
.setStyle('PRIMARY'),
new MessageButton()
.setCustomId('paper')
.setLabel('Kağıt')
.setStyle('PRIMARY'),
new MessageButton()
.setCustomId('scissors')
.setLabel('Makas')
.setStyle('PRIMARY')
);
message.reply({ content: 'Taş, kağıt, makas! Hangisini seçiyorsunuz?', components: [row] });
const filter = i => i.customId === 'rock' || i.customId === 'paper' || i.customId === 'scissors';
const collector = message.channel.createMessageComponentCollector({ filter, time: 15000 });
collector.on('collect', async i => {
// Botun rastgele bir seçim yapmasını sağlayın
const choices = ['Taş', 'Kağıt', 'Makas'];
const botChoice = choices[Math.floor(Math.random() * choices.length)];
let result;
// Kullanıcının seçimine göre sonucu belirleyin
if (i.customId === 'rock') {
if (botChoice === 'Taş') result = 'Berabere!';
else if (botChoice === 'Kağıt') result = 'Kaybettiniz!';
else result = 'Kazandınız!';
} else if (i.customId === 'paper') {
if (botChoice === 'Kağıt') result = 'Berabere!';
else if (botChoice === 'Makas') result = 'Kaybettiniz!';
else result = 'Kazandınız!';
} else if (i.customId === 'scissors') {
if (botChoice === 'Makas') result = 'Berabere!';
else if (botChoice === 'Taş') result = 'Kaybettiniz!';
else result = 'Kazandınız!';
}
// Sonucu mesajla bildirin
await i.update({ content: `Bot ${botChoice} seçti. ${result}`, components: [] });
});
collector.on('end', collected => {
if (collected.size === 0) {
message.channel.send('Süre doldu, oyun sona erdi.');
}
});
},
};
Etiketler;
#discordjsv13
#discordjsv14